Veelgestelde vragen

Geur is een veelzijdig en persoonlijk product waar we veel over kunnen vertellen. Op de meestgestelde vragen geven we hier antwoord. Staat jouw vraag er niet bij of wil je meer weten, neem dan contact met ons op, dan helpen we je met plezier verder.

Veelgestelde vragen

Hoe werkt de verzending binnen Nederland?

Voor alle bestellingen binnen Nederland is de verzending gratis. Als u uw bestelling vóór 15:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden en kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en u ontvangt een Track & Trace link waarmee u uw pakket kunt volgen.

Verzenden jullie ook naar België en wat zijn de kosten?

Ja, wij verzenden ook naar België. Voor bestellingen naar België, gedaan vóór 15:00 uur, wordt de bestelling ook dezelfde dag verzonden. De verzendkosten naar België bedragen €6,-. Uw bestelling wordt verzonden met DPD, bekend om hun betrouwbare en snelle service. U ontvangt een Track & Trace link om uw zending te volgen.

Zodra je besteld en betaald hebt, gaan we daar direct mee aan de slag.  Het is dan ook niet mogelijk om je bestelling nog te wijzigen.

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons warehouse in Nederland.
Voor bestellingen binnen Nederland betekent dit dat je jouw pakket in de meeste gevallen de volgende dag al in huis hebt.

Voor bestellingen die naar België worden verzonden, streven we ernaar je pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen.

Let op: de daadwerkelijke bezorgtijd kan afhankelijk zijn van de bezorgdienst. We werken nauw samen met onze logistieke partners om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard | Visa, Mastercard en American Express
  • ApplePay
  • Klarna Achteraf betalen
  • Bancontact

Jij was niet de enige die dit product wilde hebben, het is een groot succes! Deze zal zo snel mogelijk weer worden aangevuld. Gebruik het knopje naast het product om je e-mailadres achter te laten en ontvang een melding wanneer dit product weer op voorraad is.

Omdat wij snappen dat geur een persoonlijke voorkeur is en dat dit voor iedereen anders is, hebben we een zo uitgebreid mogelijke beschrijving gemaakt van onze geuren. Mocht je na de beschrijving toch nog twijfelen, bestel dan een geurkaart voor €0,96 in de webshop. Deze wrijf&ruik kaart past door je brievenbus en zo kun je een betere keuze maken.

Nadat je bestelling is bezorgd heb je de mogelijkheid om:

i. binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding retourneren, of

ii. binnen 14 dagen na ontvangst u van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.

Na deze periode is de aankoop definitief.
De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd te worden. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Ook moet het artikel -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking teruggestuurd worden.
De verzendkosten en risico’s van het retourneren zijn voor eigen rekening van de koper.
Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.
Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden overgemaakt via dezelfde betaalmethode als gebruikt is voor de bestelling.

De retournering kan aangemeld worden via het contact formulier op de website of u kunt direct het pakket retour sturen met een mededeling toe te voegen waaruit de wens van herroeping blijkt.

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Retour adres:
ThreeOnine
Postbus 67
3640 AB Mijdrecht

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Bestellen/bezorgen

Hoe werkt de verzending binnen Nederland?

Voor alle bestellingen binnen Nederland is de verzending gratis. Als u uw bestelling vóór 15:00 uur plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden en kunt u uw bestelling de volgende dag verwachten. Alle bestellingen worden verzonden met PostNL en u ontvangt een Track & Trace link waarmee u uw pakket kunt volgen.

Verzenden jullie ook naar België en wat zijn de kosten?

Ja, wij verzenden ook naar België. Voor bestellingen naar België, gedaan vóór 15:00 uur, wordt de bestelling ook dezelfde dag verzonden. De verzendkosten naar België bedragen €6,-. Uw bestelling wordt verzonden met DPD, bekend om hun betrouwbare en snelle service. U ontvangt een Track & Trace link om uw zending te volgen.

Helaas gebeurt het wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Je ontvangt hier uiteraard altijd een bericht over per e-mail. Zodra het artikel wordt geannuleerd, ontvang je je aankoopbedrag automatisch terug.

Is het artikel later weer op voorraad en wil je alsnog van het product genieten, plaats dan zelf een nieuwe bestelling.

1. Kies het artikel dat je wilt hebben op www.threeonine.nl
2. Selecteer van dit product het gewenste aantal stuks
3. Klik op de gouden knop ‘toevoegen aan winkelwagen’
4. Heb je een couponcode? Vul deze dan in bij ‘couponcode’ en klik op ‘waardebon toepassen’.
5.   Klik op Bestellen om te beginnen met jouw bestelling.
6.   Heb je een account? Log in.
7.   Kies een bezorgmethode en vul jouw bezorgadres of PostNL adres in.
8.   Kies een betaalmethode en voltooi de betaling.
9.   Geweldig, jouw bestelling is geplaatst! We sturen jou een bevestiging per e-mail en gaan direct voor je aan de slag.

Wat fijn dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! De dag dat jouw pakket wordt verzonden, sturen we je een e-mail met de Track & Trace-informatie. Met de Track & Trace-informatie kun je jouw pakket volgen. Dat kan ook door in te loggen op je account, naar ‘Bestellingen’ en ‘acties’ te gaan.

Heb je geen link ontvangen of is de status niet duidelijk? Dan helpen wij jou graag bij onze klantenservice.

Wat vervelend dat je bestelling niet heel of schoon is aangekomen, dit is niet de bedoeling. We helpen je graag om dit op te lossen. Houd je bestelnummer bij de hand en neem contact op met onze klantenservice.

Ja, want de factuur versturen we altijd per e-mail. Door je eigen e-mailadres in te voeren, krijgt de ontvanger geen factuur.

Op dit moment verzenden wij binnen Nederland en België.

We zijn voortdurend bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze diensten, en het verzenden naar andere landen behoort zeker tot onze toekomstplannen. We raden u aan om onze website en sociale media kanalen in de gaten te houden voor updates en aankondigingen over toekomstige uitbreidingen van onze verzendservice.

Je ontvangt de bevestiging van je bestelling binnen een half uur in je e-mailbox. Geen e-mail ontvangen? Wellicht dat deze in de spam/ongewenste e-mail staat. Je kan de bevestiging ook terugvinden in je account. Log hiervoor in op de website en kijk onder ‘Mijn bestellingen’.

Zodra je besteld en betaald hebt, gaan we daar direct mee aan de slag.  Het is dan ook niet mogelijk om de bestelling nog te wijzigen/annuleren nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag nog verzonden vanuit ons warehouse in Nederland.
Voor bestellingen binnen Nederland betekent dit dat je jouw pakket in de meeste gevallen de volgende dag al in huis hebt.

Voor bestellingen die naar België worden verzonden, streven we ernaar je pakket binnen 2 werkdagen te bezorgen.

Let op: de daadwerkelijke bezorgtijd kan afhankelijk zijn van de bezorgdienst. We werken nauw samen met onze logistieke partners om je bestelling zo snel en veilig mogelijk bij je te krijgen.

Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het zou zomaar kunnen dat deze nog onderweg is en apart wordt bezorgd. Je kan dit terug vinden in ‘Mijn account’ > ‘Bestellingen’> ‘status. Staat hier niets in vermeld, neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra je je producten hebt geretourneerd en deze blijkt gebreken te hebben, krijg je je verzendkosten terug op dezelfde manier als je deze hebt betaald.

Zodra je besteld en betaald hebt, gaan we daar direct mee aan de slag.  Het is dan ook niet mogelijk om de bestelling nog te wijzigen/annuleren nadat je de bestelling hebt geplaatst.

Jij moet natuurlijk wel je pakketje in handen krijgen! In de Track & Trace app vind je terug op welk adres jouw pakket is afgeleverd. Kan je niets vinden in je Track & Trace app? Neem dan contact op met onze klantenservice of PostNL.

Dat kan zeker. Bij het bestelproces wijzig je eenvoudig je verzendadres of gebruik je de knop ‘verzendadres wijkt af van factuuradres’.

Nee, als de bestelling eenmaal is geplaatst, is dit helaas niet mogelijk. Wel heeft PostNL een handige app waar je het bezorgadres kan wijzigen zodra de bestelling verstuurd is.
Download hiervoor de app van PostNL.

Achteraf betalen is mogelijk met de betaaloptie Klarna betaal later.
Voor meer informatie ga naar https://www.klarna.com/nl/

Nee, bij een bezorgpunt kan alleen degene van wie de naam van vermeld staat op het pakket de bestelling ophalen. Dit doen we om te voorkomen dat je pakket wordt meegenomen door de verkeerde persoon.

Zie je producten die je leuk vind, maar wil je nog niet direct afrekenen? Klik dan op het hartje rechts bovenin de foto. Dit kan je doen vanuit de categorie pagina, maar ook vanuit de pagina van een product. Al jouw favoriete producten worden opgeslagen op je verlanglijst.

Je verlanglijst vind je rechtsboven in de balk. Dit is aangegeven door een hartje, links naast ‘account’.

Sorry, helaas kunnen wij je bestelling niet bezorgen in een postbus. Je kunt wel kiezen voor een regulier adres of een PostNL Pakketpunt.

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Betalen

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard | Visa, Mastercard en American Express
  • ApplePay
  • Klarna Achteraf betalen
  • Bancontact

Zodra je een bevestiging hebt gehad per e-mail en/of via je account, dan weet je dat de bestelling is gelukt. Geen e-mail ontvangen? Check ook even je spambox. Ook kan je de status terugvinden in je account. Ga hiervoor naar ‘Mijn account’ > ‘Mijn bestellingen’ > ‘Status’.

Wij accepteren op dit moment nog geen cadeaukaarten.

Op dit moment verzenden wij binnen Nederland en België.

We zijn voortdurend bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze diensten, en het verzenden naar andere landen behoort zeker tot onze toekomstplannen. We raden u aan om onze website en sociale media kanalen in de gaten te houden voor updates en aankondigingen over toekomstige uitbreidingen van onze verzendservice.

Dat is vervelend, je wilt natuurlijk snel de mooie producten van ThreeOnine afrekenen.

1. Bel even met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er misgaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien.
2. Is er volgens de maatschappij niets aan de hand? Dan gaat er waarschijnlijk bij ons iets mis. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
3. Nog steeds geen succes? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij staan graag klaar om jou verder te helpen.

Betalen met KLARNA geeft jou de optie om achteraf te betalen.

Alle prijzen die op de website staan vermeld zijn inclusief btw.

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Producten

Dat is jammer om te horen. Wij zijn benieuwd waarom het product niet voldoet aan je verwachtingen. Past de geur toch niet helemaal bij je? Misschien kun je iemand in je omgeving blij kan maken met je product. Heb je onze bijgevoegde geurkaart al geprobeerd? Wellicht dat onze andere geur wél op je lijf geschreven is!

Jij was niet de enige die dit product wilde hebben, het is een groot succes! Deze zal zo snel mogelijk weer worden aangevuld. Gebruik het knopje naast het product om je e-mailadres achter te laten en ontvang een melding wanneer dit product weer op voorraad is.

Omdat wij snappen dat geur een persoonlijke voorkeur is en dat dit voor iedereen anders is, hebben we een zo uitgebreid mogelijke beschrijving gemaakt van onze geuren. Mocht je na de beschrijving toch nog twijfelen is het mogelijk om een wrijf&ruik geurkaart te bestellen in onze webshop voor slechts €0,96.

  1. Brand je kaars de eerste twee keer minstens twee aaneengesloten uren. Op die manier wordt de bovenste laag kaarsvet volledig vloeibaar. Doof de kaars nooit voordat de toplaag gesmolten is. Zo voorkom je tunnelvorming.
  2. Trim de lont altijd voor gebruik tot maximaal 1 cm. Doe dat met een speciale lonten trimmer. Zo voorkom je walmen en tunnelvorming.
  3. Zet de kaars niet in de tocht.
  4. Zet de kaars altijd op een vlak oppervlak.
  5. Houdt de kaars uit de buurt van warmtebronnen (zoals radiatoren).
  6. Gebruik om te doven altijd een dover.
  7. Beweeg of kantel de kaars nooit zolang de wax nog vloeibaar is.
  8. De ruimte bepaalt de geurbeleving. In een kleinere ruimte is deze intenser en in een grotere ruimte subtieler. Hou daar rekening mee bij de keuze van de grootte van je kaars.
  9. Brand de kaars nooit langer dan 3/4 uur achter elkaar. De lont kan dan gaan ‘zwemmen’ en onbruikbaar worden.
  10. Zorg voor voldoende afstand tussen kaarsen zodat de warmte van de een niet de ander laat smelten.
  11. Houdt de kaars uit de buurt van andere warmtebronnen
  12. Brand de kaars niet op tot de bodem. Gebruik de geurkaars niet meer als er minder dan 1,5cm was is overgebleven, het glas kan dan breken door oververhitting.

Kijk voor meer van onze uitgebreide tips op onze advies & inspiratie pagina.

1. Haal de stokjes uit de verpakking, stop ze in het flesje en rangschik ze netjes.

2. De geurstokjes in de fles zorgen voor de verspreiding van de geur. Hoe vaker je de stokjes omdraait in het flesje, hoe sneller ze de vloeistof absorberen. Wil je dus langer genieten van je geurstokjes, draai deze dan elke 10 dagen om. Liever een intensere geurbeleving, graai ze dan elke 4-5 dagen.

3. De oppervlakte van je ruimte bepaalt de geurbeleving. Bij een kleinere ruimte is de geurbeleving daarom intenser dan bij een grotere ruimte.

4.  Combineer de geurstokjes met onze andere producten van dezelfde geur om een constante subtiele geurbeleving te creëren in huis.

Bij een allergische reactie raadpleeg je altijd eerst je huisarts. Als je kortademig wordt, bel dan direct 112.
Lees voor het gebruik van onze producten altijd goed de veiligheidswaarschuwingen door.

  • Veiligheidswaarschuwingen ThreeOnine geurproducten:Houd uit de buurt van hitte, hete oppervlakken, vonken, open vuur en andere ontstekingsbronnen. Niet roken. Niet eten. Niet drinken. Bewaar op een goed geventileerde plaats. Koel houden. Breng de inhoud/container naar het inzamelpunt voor gevaarlijk afval. Kan een allergische huidreactie veroorzaken. Indien op huid (of haar): verwijder onmiddellijk alle besmette kleding en spoel huid/haar met water of douche gedurende enkele minuten. Vermijd contact van geur met meubels, leer of afgewerkte houten oppervlakken. In het geval dat er vloeistof morst, ruim die onmiddellijk op.
    Houdt buiten het bereik van kinderen en huisdieren.

Laat kaarsen nooit branden zonder toezicht.

Plaats kaarsen niet dicht bij een warmtebron zoals verwarming, open haard of zonlicht. Kaarsen die te dicht bij een warmtebron staan, kunnen gaan druipen.

Plaats de kaars niet in een luchtstroom, zoals een open raam of deuropening. Kaarsen die op de tocht staan kunnen gaan walmen en druipen.

Plaats kaarsen nooit op een brandbare ondergrond of in de buurt van brandbare materialen.

Plaats op de producten rechte ondergrond,
Kaarsen die scheef staan kunnen gaan walmen en druipen.

Trim voor gebruik de lont tot 1cm. Een langere lont kan ervoor zorgen dat de kaars gaat walmen of flakkeren

Verplaats een brandende kaars niet.

Doof nooit met water, dat zorgt ervoor dat het kaarsvet gaat spetteren.

Doof de kaars altijd met een kaarsendover. Dit voorkomt spatten van het warme kaarsvet. Als u geen kaarsendover heeft, blaas dan voorzichtig en houd uw hand achter de vlam.

Vermijd het direct inhaleren van de rook.

Boven de 26 graden Celsius kan de kaars gaan smelten/vervormen. Plaats de kaars niet in de volle zon of achter glas waar de zon op staat.

Brand de geurkaars niet op tot de bodem. Gebruik de geurkaars niet meer als er minder dan 1,5cm was is overgebleven, het glas kan dan breken door oververhitting.

 

Houd de producten uit de buurt van hitte, hete oppervlakken, vonken, open vuur en andere ontstekingsbronnen. Niet roken. Niet eten. Niet drinken. Bewaar op een goed geventileerde plaats. Koel houden. Breng de inhoud/container naar het inzamelpunt voor gevaarlijk afval. Kan een allergische huidreactie veroorzaken. Indien op huid (of haar): verwijder onmiddellijk alle besmette kleding en spoel huid/haar met water of douche gedurende enkele minuten. Vermijd contact van geur met meubels, leer of afgewerkte houten oppervlakken. In het geval dat er vloeistof morst, ruim die onmiddellijk op.
Houdt buiten het bereik van kinderen en huisdieren.

Laat kaarsen nooit branden zonder toezicht.

Plaats kaarsen niet dicht bij een warmtebron zoals verwarming, open haard of zonlicht. Kaarsen die te dicht bij een warmtebron staan, kunnen gaan druipen.

Plaats de kaars niet direct in een luchtstroom, zoals een open raam of deuropening. Kaarsen die op de tocht staan kunnen gaan walmen en druipen.

Plaats kaarsen nooit op een brandbare ondergrond of in de buurt van brandbare materialen.

Plaats op de producten rechte ondergrond,
Kaarsen die scheef staan kunnen gaan walmen en druipen.

Trim voor gebruik de lont tot 1cm. Een langere lont kan ervoor zorgen dat de kaars gaat walmen of flakkeren.

Verplaats een brandende kaars niet.

Doof nooit met water, dat zorgt ervoor dat het kaarsvet gaat spetteren.

Doof de kaars altijd met een kaarsendover. Dit voorkomt spatten van het warme kaarsvet. Als u geen kaarsendover heeft, blaas dan voorzichtig en houd uw hand achter de vlam.

Vermijd het direct inhaleren van de rook.

Boven de 26 graden Celsius kan de kaars gaan smelten/vervormen. Plaats de kaars niet in de volle zon of achter glas waar de zon op staat.

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Garantie/retourneren

Nadat je bestelling is bezorgd heb je de mogelijkheid om:

i. binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding retourneren, of

ii. binnen 14 dagen na ontvangst u van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.

Na deze periode is de aankoop definitief.
De artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt geretourneerd te worden. Bij beschadiging kunnen kosten in rekening worden gebracht.

Ook moet het artikel -indien redelijkerwijs mogelijk- in de originele verpakking teruggestuurd worden.
De verzendkosten en risico’s van het retourneren zijn voor eigen rekening van de koper.
Je mag zelf bepalen of je dit via de normale post verstuurd of met track en trace.
Bij retourneren (ontbinding koop van 1 of meerdere artikelen) zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden overgemaakt via dezelfde betaalmethode als gebruikt is voor de bestelling.

De retournering kan aangemeld worden via het contact formulier op de website of u kunt direct het pakket retour sturen met een mededeling toe te voegen waaruit de wens van herroeping blijkt.

U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Retour adres:
ThreeOnine
Postbus 67
3640 AB Mijdrecht

Wat vervelend, dat is zeker niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice en zorg dat je je bestelnummer bij de hand hebt. Dan gaan we z.s.m. kijken wat we hieraan kunnen doen.

Vraag het retourformulier aan bij onze klantenservice. We sturen je dan het formulier toe waarop je de reden van retour kan invullen. Pak je product met gebreken in de originele verpakking in, voeg het retourformulier toe aan de verpakking en plak het uitgeprinte retouradres op de doos. Breng dit naar een van de aangegeven retourpunten en verstuur het.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Rechts bovenin de balk zie je een icoontje van een persoon, klik daarop. Klik op ‘Maak account aan’ en voer je gegevens in. Bevestig al je gegevens en neem direct een kijkje tussen al onze producten. Je kan nu direct profiteren van al onze leuke memberkortingen!

In ‘Mijn account’ klik je op ‘gegevens’, daar wijzig je al je persoonlijke gegevens.
Lukt het niet of kom je er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!

Iedereen vergeet wel eens wat, dus uiteraard is het mogelijk om je wachtwoord te resetten. Klik bij het inloggen op ‘Wachtwoord vergeten’ en vul je e-mailadres in. Je zult direct een link toegestuurd krijgen waarin je direct je wachtwoord kunt wijzigen.

Geen mail ontvangen? Kijk dan eens in je spambox of verstuur de link nogmaals. Heb je hierna nog niets binnen? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken wij met je mee!

Jazeker! Onder ‘Mijn account’ en ‘Mijn gegevens’ wijzig je dat eenvoudig.

Zie je producten die je leuk vind, maar wil je nog niet direct afrekenen? Klik dan op het hartje rechts bovenin de foto. Dit kan je doen vanuit de categorie pagina, maar ook vanuit de pagina van een product. Al jouw favoriete producten worden opgeslagen op je verlanglijst.

Je verlanglijst vind je rechts bovenin de balk. Dit is aangegeven door een hartje, links naast ‘account’.

Wij hebben op dit moment nog geen app, maar dit is iets wat wij in de toekomst wel zouden willen. Heb je ideeën of dingen die je graag zou willen zien in de app? Wij zijn dol op ideeën en tips. Vul het contact formulier in op de website!

Heb je onze pop-up per ongeluk weg geklikt? Geen zorgen! Onderaan de website klik je ‘Schrijf je in voor onze nieuwsbrief’.

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Algemeen

Onderaan de website vind je onze ‘footer’. Daar klik je op ‘algemene voorwaarden’.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Daar zijn we mee bezig. Blijf ons volgen voor de laatste ontwikkelingen op dit gebied.

Wat leuk dat je bij ons terecht bent gekomen en wilt samenwerken! Wij staan altijd open voor leuke en langdurige samenwerkingen. Denk je dat wij iets voor elkaar kunnen betekenen, neem dan contact op via het contact formulier op de website.

Heb je vragen over de reviews op onze website? Wij vinden de mening van onze klanten ontzettend belangrijk en streven ernaar om onze service continu te verbeteren. Daarom worden al onze klantbeoordelingen verzameld via Kiyoh, een onafhankelijke derde partij die gespecialiseerd is in het verzamelen van klantreviews.
Op deze manier garanderen we de authenticiteit en betrouwbaarheid van de feedback die je op onze website ziet. Voor meer informatie over het reviewproces en het beleid van Kiyoh, nodigen we je uit om de informatiepagina voor consumenten van Kiyoh te bezoeken.

 

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Ons merk

ThreeOnine staat voor de bijzondere datum 3-09. De datum waarop founder Eveline Gons haar zakenpartner ontmoette en het idee van ThreeOnine is geboren.  Een ontmoeting die letterlijk haar leven heeft gered. Het verhaal hierachter kan je lezen in een van de blogs.

Geuren versterken ons associatief vermogen en transporteren ons eenvoudig naar een herinnering en brengen een bepaalde emotie met zich mee. Onze missie is om via geuren jouw innerlijke rust en kracht te stimuleren en een groter gevoel van geluk, dankbaarheid en kracht te ervaren.

Wat fijn dat je je bij ons team wilt aansluiten. Momenteel zijn we niet op zoek, maar we staan altijd open voor enthousiaste originele sollicitaties. Vul het contact formulier in op de website en laat ons weten waarom jij perfect bij ons past!

Geen resultaten gevonden
Bekijk alle vragen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang 10% korting

Please Wait